604 637 446
Přesto se občas stane, že narazíme na nejistotu spojenou s vývojem nebo chováním vlastního dítěte.
Například začne mít problémy ve školce, škole nebo při studiu.
Radí Vám přátelé, učitelé, příbuzní……je těžké si z toho něco vzít, protože neprožívají Vaši zkušenost nebo nemají dostatek odborných informací a porozumění.
V této situaci je vhodné obrátit se na mě a domluvit si konzultaci. Budete mít bezpečný prostor pro zmapování situace Vašeho dítěte a konkrétního problému, který řešíte.
V případě potřeby a zájmu pak můžeme domluvit dlouhodobější poradenské a terapeutické vedení. V inidikovaných případech lze realizovat po domluvě psychodiagnostiku (zejména vzdělávací obtíže/nadání, profesní volba).
Psychologický vývoj dítěte v předškolním období a školním obodobí (od 3-16 let).
Nástup do základní školy- předčasný nástup, odklad školní docházky, školní připravenost.
Vývoj dítěte v období docházky do ZŠ.
Školní úspěšnost.
Poradenství a diagnostiku při volbě vhodné střední nebo vysoké školy.
Rozumové nadání dítěte.
Hyperaktivní a neklidné děti, děti s problémem se soustředit.
Děti zvýšeně citlivé, senzitivní.
Děti s problémy s fungováním mezi jinými dětmi nebo dospělými, s obtížemiv komunikaci s okolím, začleňováním se do kolektivu.
Děti ve škole nešťastné, úzkostné.
Děti s „agresivním chováním“, děti vnímané učiteli jako „agresivní“.
Děti a dospívající, kteří nepodávají ve škole výkon, na který mají skutečný potenciál.
Děti s nerovnoměrným vývojem.
Děti a dospívající bilingvální, žijící ve více kulturách.
Děti a dospívající žijící dlouhodobě v zahraničí, adaptující se na život a školu v ČR.
Děti a dospívající přetížené školou, se ztrátou motivace.
Děti a dospívající nadané v oblasti rozumové.
Děti a dospívající s obtížemi rozhodnout se pro vhodnou střední nebo vysokou školu.
Děti adaptující se na rozvod a uspořádání péče o děti po rozvodu.
Děti adaptující se na jiné velké změny v rodině.
Slaďování výchovného stylu rodičů.
A jiné.